Blalala...

Hye-2 .Tadi kat sekolah kan ,ermm.....tak best .Mule-2 blaja Math ,mcm biase larh ,kiteorg dngr dye membebel  bagai .Blalala....mse math da tamat ,"fuh !lega" ....mse BI pula ,tpy cikgu tak dtg ,sbb dye keracunan makanan bagai .Bla,bla,bla.....Kring...!!!!Rehat ! mase yang paling best .Tpy sblum aku gy melantak bagai ,kene pgy kaunserling dulu sbb nk amik bende haram jadah uh .Titotitot ...pas tu kitorang gy la melantak ,tpy tak sempat .Damn !Tpy bia ar ,aku teruskan melantak .HAHA .Then ,sblum msuk kls kitorang ade buad sesi soaljawab dgn cikgu azman pasal sejarah .Ah !lantaklah....erjjxfwqzqpi...Mse aku msuk kls kan ,kan ,kan .Jeng-3.*ceh ,nk buat suspen .Ade coklat kt bawah meje aku !Wow ."siape pulak baik hati nk sedekahkan aku coklat nie ?" .Sarah ngan Bella bukan main excited lagi .Terlompat-2 bagai ,sampai terhantuk kat kepale masing-2 .Haha .Amik kau .Aku yg dpt coklat bkn main seronok korang -,- .Muahaha .Lps tu soalselidik bermula .Sarah mule la soal siasat Daus .*bdk kls kitorang .Bla,bla,bla... selepas diselidik ,rupe-2nye .Budak sengal tu yg bagi .Muahaha .Eh !aku lupe nk ckp TQ .Adoi !Takpe-2 esok masih ade .Kbai 

No comments:

Post a Comment

budak baik komen