Just Let My Tears Drop


Seriously weyh ,aku rindu korang .Bella ,Sarah ,aku rindu nak kongsi cerite dengan korang macam yang kite buat tiap-2 hari kat sekolah .Ingat tak ?Korang la pendengar setia aku dan pencerita terbaik yang pernah aku ada :') .Kay ,just nak bagi tau jea ,tadi aku menangis lagi :'( .Tak tahu macam mane nak cerite nie :/ .Tadi time skype ngan ajoi ,dye perasan mate aku bengkak .Tapi tak bagi tau dye yang aku menangis .

Weyh ,nanti korang nak pindahkan ?Nnti sape nak teman aku makan chocolate ?Sape nak stay back ngan aku ,buat kerje gila dan bodoh macam yang korang selalu buat ?Haa ,lagi satu ,sape yang nak suapkan aku macam yang sarah kadang-2 buat > < .*Ehehe ,ngade-2 kan ?Wekk :P .Aha .Tak best la nanti .Kan ?Atoto ,tk pe la ,macam tak de kawan lain jea kan kat sekolah BeRaPi tu kan :'D .Hee .

There're many star ,
But you're the moon ,
There're many friend's ,
But both of you are the best friend's thet I ever had :'D .
#I Love You Girls ♡

No comments:

Post a Comment

budak baik komen