Kau tak pernah faham ...

Aku tahu ni semua slh aku ,tpy tolong jng hukum aku mcm nie .Aku tahu yg kau tak sedar yg kau tngh menghukum aku ,but trust me ,ia lebih menyakitkan daripade ape yg kau rase .Kdg-2 aku rase terpinggir ,sbb aku terlalu ego kan ?Aku tak tahu mcm mne nk bgy tahu kau or tak tahu mcm nme nk luahkan ape yg aku rase .Sbb klu aku bgy tahu korang ,mesti kau akan salahkan aku .Yela ,aku terlalu ikot perasaan sngt .Aku tahu korang cube yg terbaik untuk nasihatkan aku dan cube settlekan problem aku .Tpy korang tak faham .Tak semudah yg kau ckp la kwn .Frankly ,aku rase terpnggir tadi .Aku tahu korang tak de niat nk pinggirkan aku ,cume ..setiap orang kan ade pendirian masing-2 .Cume satu je aku berharap ,tolong jng salahkan aku lagi .Aku dah tak sanggup lagi :'( .Yela ,takkan semua org nk salahkan aku .Sbb aku sendiri da salahkan diri aku .

No comments:

Post a Comment

budak baik komen