2012 ,come to mama :)

Assalamualaikum & Hi 2012


Hi peep :) .Okay ,this is my first entry for this new year .Wohoot .Haha ,kinda excited ryte ?Hehe .Last nite ,ingatkan nak be the first person wish kt kau .Tup-2...emmm....hampeh -,- !Tepat pukul 12 ,dengan penuh harapan aku call kau .Tapi kau bukan nyer nk angat .Err...kali kedua pon kau tk angkat .Time tu aku da malas da nak call kau lagi ....Tapi ,nasib baik la kau suruh aku call balik .Hehe *mood ceria* .Blablabla...merepek ape tah aku ngan kau ,then tibe-2 off .Check-2 .Credit habis .Errr...sentap aku .Then aku gy buat sos topup sbb tk puas ckp ngan dia .Sumpah rindu dia sngt-2 .Second time call dia ,kitorang cerite pasal cerita kitorang .Ntah berape minit tah merepek ngan dia ,then off lagi .Eiii....barbie nye .Haha .Tapi tk pe la ,dapat jugak lepas rindu kat dia .Wahh.... ♡.Hehe .Eh ,tahun baru nie kan ,aku da janji tak nak menangis lagi .But act ,I can't .Air mata dan aku tak boleh dipisahkan .Muahaha .But bie ,please don't do something can make me cry kay ?And don't you ever leave me .Because I love you so much :*

No comments:

Post a Comment

budak baik komen