Errr...okay aku bosan -,-


Okay hi creature :) .So how's you feelin' ?Well okay ,Im fine :) .Chee...hari nie kite rase sangat-2 bosan -,- .Sape rase cegitu ?*sep sikit ! .Hee .Okay ,btw ,harinie kite ingat nak keluar gy TS lepak-lepak jap kan .Errr...tapi wang nya ngak ada :/ .Eii...siot jo -,- .Haha .Tapi tk pe la .Duduk rumah pon jugak #tangan ke dada mata ke atas .Tadi pagi mak bawak gy TheStore ,then kita gy uniform gallery sbb nk beli baju purple .Whoo...baru sekarang nk beli .Memang bagusbetol .Haha .Tahun lepas beli baju semua ,mak tanya nk beli baju purple ke tak ,then kite gatai jawab "tak payah la" .Hahaha .Nasib baik mak baik hati tadi nk belikan .Muehehe ^^ .Then ingat kan nak beli kasut sekali ,tapi semua tk berkenan .Last-2 mak cakap jom balik la .Hee .Da bosan letuww .Haha .Haisyy...aku rindu member part time aku >< .Ajoi !Rindu nk skype ngan kau .Haha .Aku rindu abang-2 aku .Haha .Aiman !Rindu muke angry bird kau bang .Hahaha .Tapi yang paling penting ,rindu GreysonChance II aku tu .Haha .

No comments:

Post a Comment

budak baik komen